sobota, 25 lutego 2017

Leśny elfik

Dziś przed Wami leśny Elfik a w zasadzie Elfica :)








29 komentarzy:

  1. Saro,ja kocham te Twoje stworzonka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej bardzo mi miło :) Dziękuję Moniko :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że to elfik przywołujący wiosnę. Jest taki śliczny!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,Elfica trochę w jesiennych kolorkach, ale może i wiosnę przyniesie :)

      Usuń
  3. Niesamowity Elfik, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Cudowny elfik .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. No ona jest cudowna!!! Co ja mogę więcej napisać, gdybym była elfem, to chciałabym ją za żonę :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję Iwonko :)

      Buziaki :)

      Usuń
  8. Cudowna! Pozdrawiam ciepło, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. I zapraszam do mnie na wielkanocne Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już biegnę z wizytą ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Zjawiskowa;) Świetny temat wyzwania w Szufladzie wybrałaś;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do zabawy :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń