sobota, 18 listopada 2017

Lawendowa Tilda

Lawendowa Tilda
W szydełkowym sweterku i tiulowej spódniczce :)

Włóczka Yarn Art'Jeans' i Drops 5






'Podaj dalej'
Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie 'podaj dalej' u Moniki ,w tym tygodniu przybyła do mnie paczuszka pełna cudeniek :)całą paczuszkę możecie podziwiać Tu! Moniko jeszcze raz bardzo dziękuję! :)A teraz czas ogłosić zabawę i u mnie , pierwsze dwie osoby ,które zgłoszą się do zabawy i zadeklarują że zorganizują zabawę również u siebie, otrzymają ode mnie paczuszkę niespodziankę ,według zasad na wysłanie paczuszki mam rok,ale powiem Wam ,że paczuszki już się robią ;)  także zapraszam !

36 komentarzy:

  1. Ucieszyłam się, kiedy znów zobaczyłam śliczną laleczkę! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi Moniko :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudna lala :))) I widze ,ze inaczej glowke przyszylas niz normalnie jest na prawde ciekawie :)) Co do zabawy podaj dalej :)) Juz jestem zapisana ,alee i z przyjemnoscia u Ciebie sie przylacze aaa co :))) To bylaby dla mnie przyjemnosc miec jakis prezencik od Ciebie :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O to nawet nie wiedziałam ,że inaczej się montuje ;P
      Super ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Alee napisalam noo tak bo ja inna Tilde szylam :)) Taka co jedna caloscia szyje sie cala z glowa :)))) Ale widzisz i ja sie dowiedzialam cos nowego ,poznalam Twoja :))

      Usuń
    3. aaaa powiedz mi prosze gdzie znajde twojego emaila ? :P Poniewaz cos odnalezc sie nie umiem :P A moze jestes na fb ? Jak tak to znajdziesz mnie pod Agnieszka Puszkar ,miejscowosc Hamm :) Super byloby tam moc od tak porozmawiac ,oczywiscie jak masz ochote :))

      Usuń
  4. Lala jak talala, sweterek cieplutki i piękna fryzura 😀, nigdy nie brałam udziału w takich zabawach więc chętnie skorzystałabym, ale chyba trochę za późno się obudziłam 🙁Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A co do zabawy to jeszcze się załapałaś ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Hmm ja też biorę udział już w zabawie Podaj Dalej, ale jeżeli się załapię to i od Ciebie chętnie przygarnę paczuszkę niespodziankę - żeby tradycji stało się za dość ;) Rok temu była wygrana Candy, a w tym roku niech będzie zgłoszenie :D Widziałam już wiele lalek tego typu, ale takiej, jak Twoja jeszcze nigdy - jest najładniejsza! Kochana, wysłałam Ci maila :D Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Iwonko :)
      Już dwie osoby się zgłosiły ,ale to nie jedyne podaj dalej do którego się zapisałam ,więc wypatruj ;P

      Buziaki

      Usuń
  6. Śliczna Tilda. :D Widzę, że na podaj dalej niestety się spóźniłam. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zapisała się na inne podaj dalej ,więc jeszcze będzie okazja do zabawy :)

      Usuń
  7. Jest urocza :D. I ta piękna fryzura ... :).

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna! te włoski i wianek weń wpleciony są zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna! I ten piękny lawendowy kolor jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczna. mam słabość do tildowych lal. Jest w nich takie niewypowiedziane piękno, które rozczula. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,też bardzo lubię Tildowe lale :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  11. śliczna lawendowa laleczka, ach te włosy i sweterek!

    OdpowiedzUsuń