czwartek, 7 lipca 2016

CANDY

Zapraszam na Candy :)

Blog ten dopiero raczkuje w blogosferze , 
ale zauważyłam ,że zaglądacie tu , co mnie bardzo cieszy :)
dlatego postanowiłam zorganizować dla Was Candy.
Candy będzie trwało tydzień czyli do 14 lipca :)


Do wygrania Słoneczna Laleczka :)


ale to nie koniec nagród :) do zgarnięcia jeszcze nagroda niespodzianka .
Niespodzianka powędruje do pierwszej osoby która zgadnie jakiej roślinki ,kwiaty trzyma Lala, od razu podpowiem ,że to nie koperek :) 

Edit. Rozwiązanie zagadki to pietruszka , 
jako pierwsza dobrze odpowiedziała Monika M. Gratulacje :)

Więcej zdjęć Lali i tajemniczego kwiatu Tu! :)

A teraz co należy zrobić by zgarnąć nagrody:

I. Należy w komentarzu zgłosić chęć udziału w zabawie

II.Umieścić banerek u siebie na blogu.

 III. Będzie mi bardzo miło jeżeli zostaniecie obserwatorami mojego bloga ,ale to nie jest konieczne.

[ choć na pewno dzięki temu szybciej dowiecie się czy wygraliście Candy:)]


To by było na tyle, zapraszam do zabawy :)

24 komentarze:

  1. Ja się zgłaszam jako pierwsza w kolejce po laleczkę. Tylko tych kwiatów nie umiem zidentyfikować:(
    Całuski słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Saro ustawiam się w kolejce . A co do kwiatów obstawiam kwiaty pasternaku. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie :) Nie, to nie pasternak .

      Usuń
  3. To jeszcze raz ja. A może to lubczyk?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz cuda, więc jak tu nie stanąć w kolejce, a roślinka czy to nie rodzaj pietruszki ? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie :) Tak to pietruszka :)! Gratuluje i poproszę o adres do wysyłki niespodzianki :)

      Usuń
  5. Tworzysz cuda, więc jak tu nie stanąć w kolejce, a roślinka czy to nie rodzaj pietruszki ? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się ustawiam w kolejce :)
    Może to anyż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie :) Niestety to nie anyż .

      Usuń
  7. Lalka trzyma kwiat pietruszki, z przyjemnością ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie :) Tak to pietruszka :) ale Monika była pierwsza ;)

      Usuń
  8. Zazdroszczę talentu, ja dopiero raczkuję w szydełkowaniu.
    Tym bardziej wezmę udział w zabawie :-) Banerek już wzięłam ze sobą. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lala więc i ja staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna lala, mojej córci już się na nią oczka zaświeciły :) dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Panienka z cudnym warkoczem, staję w kolejce jak najbardziej i banerek zabieram do siebie :**

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja chętnie dołączę do zabawy... miałam pisać,że pietruszka ale widzę że zabawa zakończona hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie :) O tak szybka zagadka została rozwiązana :)

      Usuń
  13. Jest żółta kiecka - więc już mi się podoba!
    Zgłasam się :P
    oczywiśćie baner jest już u mnie.
    I teraz tylko czekam na losowanie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń