niedziela, 7 kwietnia 2019

Sarna

Witajcie :)

Dziś przychodzę na blog podzielić się z Wami projektem .który powstawał w ciągu  ostatnich miesięcy :) Projekt ten to moje autorskie szydełkowe wzory! Opracowałam serię leśnych zwierzaków oraz ich kolekcję cztery pory roku. Jest mi również niezmiernie miło ,że mogę podzielić się z Wami informacją ,że od 2 tygodni prowadzę sklepik na Esty 'Secret Forest Design'.
Etsy to platforma dla rękodzielników ,świetna dla początkujących sprzedawców ,założenie sklepu jest darmowe ,a jeżeli założy się sklep z tego linku KLIK! dostaniecie 40 darmowych wystawień przedmiotu [normalnie to 0.20c] dodatkowo platforma otwarła się Polskie i jest już dostępna w języku polskim ,więc jeżeli ktoś chce zacząć sprzedaży warto spróbować na Etsy.
I jeszcze mała niespodzianka -20% na wszystkie wzory do wykorzystania w moim sklepiku
z kodem BLOG20 , kupon ważny do końca kwietnia :)
 
Na blogu powstała też nowa zakładka '#Szydełkowe wzory Sarenki'
znajdziecie tam moje leśne wzory, ale również będzie coś extra to mój drugi projekt 'Szydełko dla każdego' ale o tym już za tydzień  :)

Uff ale się rozpisałam , czas już pokazać Wam pierwszego leśnego przyjaciela
Sarna- w wersji podstawowej i wiosennej :)






17 komentarzy:

  1. Saruś, ale urocza ta sarenka. Gratuluje nowego przedsięwzięcia i trzymam kciuki za jego powodzenie.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ślicznotka :) buzia mi się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka jest ta sarenka. Moje gratulacje za wykonanie Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sarna przepiękna! Zachwycająco wykonana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudowna Sarenka :))) Trzymam kciuki Kochana za Twoj sklepik :)))) Suuper pomysl :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aguś! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Przeurocza ta sarenka :)
    Pozdrawiam ciepło :):*

    OdpowiedzUsuń