sobota, 27 kwietnia 2019

Szydełko dla każdego

Witajcie!

Wiem ,że miałam pisać wcześniej , ale praca nad moim drugim projektem zajęła mi więcej czasu niż się spodziewałam ,a co to za projekt? Już Wam mówię! Jest to darmowy kurs szydełkowania 'Szydełko dl każdego' każda lekcja będzie zawierała notatkę+video tutorial. Kurs będzie składał się z 3 etapów, jest on tak skonstruowany , aby po przejściu wszystkich etapów móc zacząć samodzielnie szydełkować.Pierwszy etap to 'kurs dla początkujących 'dedykowany jest osobną które nigdy wcześniej nie szydełkował ,zaś etap 2 i 3 jest już w zasadzie dla każdego. W etapie 2 nauczymy się 10 różnych wzorów ,  które będzie można wykorzystać na przykład przy tworzeniu koców, czapek i wielu innych, zaś etap 3 to 'szydełkowanie w praktyce' i w tym etapie już będziemy tworzyć realne rzeczy między innymi czapkę czy zabawkę.
Teraz już rozumiecie ,że nagranie i zmontowanie takiego kursu , wymaga wielu godzin pracy ,choć nie spodziewałam się, że aż tylu ;) Kurs będzie pojawiał się etapami. Etap I jeż już w całość dostępny na blogu, Etap II pojawi się w maju, a Etap III w czerwcu.
Jeżeli chcecie skorzystać z kursu serdecznie Was zapraszam na blog -> Szydełko dla każdego
oraz na grupę na Facebooku o tej samej nazwie link TU! Zapraszam :)



4 komentarze:

  1. Saruś, wspaniały pomysł. Może sama się skuszę i chociaż podstaw szydełkowania się nauczę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa! Tylko szkoda, że ja już umiem szydełkować :D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z kursem! I mimo, że sama mam niewiele filmów na koncie, to wiem, ile to czasu zajmuje. Ja czasem kilka sekund nagrywam po kilka razy 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się składa, bo obserwowałam twojego bloga, ale do tej pory tylko podziwiałam rezultaty a teraz sama postanowiłam zabrać się za szydełkowanie :D mam już zapas włóczki wełnianej i szydełka, to pora na naukę :D

    OdpowiedzUsuń